Inschrijven

Je vindt het na drie weken zo leuk dat je voortaan wil meedoen? Mooi, dan mag je lid worden van Scouting Bekkerveld. Om lid te worden vraag je naar het inschrijfformulier bij de leiding. Vul het formulier volledig in en lever het ook weer in bij de leiding. Van de penningmeester ontvang je een email met de bevestiging en instructies hoe de contributie betaald kan worden.

Uitschrijven

Vind je het niet meer leuk of lukt het niet meer om scouting te combineren met andere hobby’s? Geen probleem, uitschrijven gaat net zo gemakkelijk als inschrijven. De enige voorwaarde is dat uitschrijven schriftelijk gebeurt. De leiding kan een uitschrijfformulier overhandigen of u kunt een mail sturen naar de groepssecretaris.