Verhuur

Momenteel hebben we geen gebouwbeheerder, en hebben we een aantal vaste huurders. In het weekend (zaterdag) is ons gebouw de hele dag bezet door onze speltakken – die hun bijeenkomst hebben. Daarom hebben we zeer beperkte verhuur.

Wij verhuren onze zaal niet voor studenten- en/of verjaardagsfeesten.

Scoutinggroepen kunnen zich voor zomerkampen wel gewoon melden.

Ons gebouw (HK) en omliggend terrein liggen perfect tussen het centrum van Heerlen en landschap en bossen aan de rand van Heerlen. Het centrum is op 15 minuten loopafstand; de bus stopt voor de deur en diverse bossen op eveneens 15 minuten lopen. Het HK bevindt zich aan de rand van de wijken Bekkerveld en Aarveld met ernaast een gratis parkeerterrein. Ons terrein is via een grote poort aan de voorzijde, vanaf de parkeerplaats of aan de zijkant via afsluitbare poorten bereikbaar.

Verhuur

In het HK kunnen maximaal 75-80 personen overnachten; op het terrein buiten kunnen in tenten ook nog zo’n 50 personen terecht (uiteraard afhankelijk van tentgrootte).

In de eerste week van de zomervakantie in Limburg verhuren wij alleen de hele week, lopende van zaterdag 6 juli 12:00 tot zaterdag 13 juli 12:00 (2024)

In de andere weken zijn ook kortere perioden mogelijk. Groepen die deze hele week willen huren hebben voorrang; we reserveren derhalve deze week alvorens groepen een kortere periode te laten huren. Reservering van de verhuur is pas geldig indien de borg van (€ 200) is voldaan.

Omdat al onze speltakbijeenkomsten op zaterdag plaatsvinden is er in de regel geen verhuur van 11:00-17:00 uur. Omdat Explorers en Pivo’s zaterdagavond draaien kan er eventueel wel gehuurd worden, maar dan zullen deze speltakken gewoon in het HK zijn.

Alleen de buitenlocatie huren na overleg en niet in de eerste vakantieweek regio Zuid.

Tarieven 2023

Prijs per persoon per nacht: € 4,50 (binnen/buiten).
Minimumprijs per nacht: € 125,00 excl. gas, water en elektriciteit; in de eerste week van de vakantie is dit € 150,00 per nacht – € 175,00 incl. gas, water en licht. Verrekening vindt plaats achteraf.

Kosten gas, water en elektriciteit:
  • Gas € 1,50 per m3
  • Water € 2,50 per m3
  • Elektriciteit € 0,50 per kWh
  • Optioneel schoonmaakkosten € 100,00

Borg (geldt tevens als bevestiging huurovereenkomst – zolang deze niet is betaald staat de reservering niet vast): € 200,00

Onderdeel van de verhuur

Binnen:
  • Zaal
  • 2 damestoiletten
  • 1 herentoilet en 2 urinoirs
  • Keuken plus inventaris
  • Poetshok met poetsspullen (bezems, blik en vegers, mop, etc.)
  • Apart speltaklokaal (5 bij 5 meter) t.b.v. overnachten – aantal o.b.v. groepsgrootte en
    samenstelling (dames/heren)
  • Wifi – inbegrepen; geen extra kosten

Buiten:
  • 2 doucheruimten (met 1 heren en 2 damestoiletten)
  • Terrein voor het opzetten van tenten en/of spelen
  • Kampvuurcirkel

klik hier voor onze verhuur folder

Adres:

Benzenraderweg 190
6417 SX Heerlen
Limburg, Nederland